2014. 10. 12.

SPAR BUDAPEST MARATON 2014

Volt valaki közületek szombaton a futóversenyen? Képzeljétek, én elmentem, mert kislányom, Irma benevezett a versenybe. Nem a leghosszabb távra, de így is 7 km -t futott sok-sok emberrel karöltve. 
Nagyon boldog volt, amikor befutott a célba. Érmet kapott a nyakába, és még egy ajándékcsomagot is hazahozhatott.Nézzétek csak! Így örültünk együtt a Városligetben: 


Amikor kinyitottam itthon a számítógépet, és beléptem a Facebookra, nagy meglepetésemre megláttam egyik kis tanítványomat, Petit, aki szintén részt vett a futóversenyen.

Ilyen boldog volt , amikor ő is megkapta az érmet: 



Jövőre ismét megrendezik a versenyt! Készüljetek Ti is! Fussatok szabadidőtökben a számítógépezés mellett! Így lesztek egészséges, jókedvű fiatalok, akik majd együtt futhattok jövőre a gyönyörű Budapesten, a 30-ik SPAR MARATONON!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése