2015. 02. 23.

Tudjátok, hogy mi az a eTwinning?

Kedves Csapatom!

A cím után kérdőjelet tettem, mert úgy gondolom, még nem igen hallottatok az e-Twinning fogalmáról. Nos, az eTwinning keretrendszerében sok-sok európai ország pedagógusa és kisdiákja, nagy diákja tartozik bele. Sőt óvodák is bekapcsolódtak ebbe a nagy közösségbe, és az interneten keresztül tartják egymással a kapcsolatot. Együtt tanulnak, játszanak, üzennek egymásnak e-mailen, blogon, és van, hogy Skypon keresztül. Meghívást kaptam én is egy ilyen projektbe, ahol majd Veletek együtt sok érdekes dolgot fogunk csinálni. A projektünk címe: A varázsablak csodái - Wonders of magic window. Egy magyar és két portugál óvónéni csoportjába fogunk tartozni, ahol nagyon kedves óvódás gyerekek vannak. Közös internetes oldalunk a Testvértér nevet viseli. Nézzétek csak, ők a mi csapattársaink: 

A magyar gyerekek Kati óvónénivel

A portugál gyerekek
Az első feladatunk logó készítése lesz.Ez  egy olyan kis képecske, ami a csapatunk jelképe. 
Úgy gondoltam, nagyon kedves kis logót lehetne készíteni az Anyahajóról és a Bloghajókról.
Ezen a héten mindenki készíthet valamilyen rajzolóprogramon keresztül olyan logót, amin lenne egy nagy Anyahajó, és több kis bloghajó. Csapatnevünket is odaírhatjátok, ami Anyahajó stúdió lesz. Angolul is leírjuk, mert az eTwinning közösségében főleg angolul beszél mindenki. Tehát oda fogjuk írni a logóra angolul is az Anyahajó stúdiót, amely a következő: Mother ship studio.
Én már készítettem is egyet. Nézzétek csak, így néz ki: 


De hogy mi is rajta legyünk, hát elkészítettem egy közös képet, és a logót abba tettem bele:


A magyar Anyahajó stúdió

Most tehát rajtatok a sor! Lássatok munkához, és készítsétek el a kedvetek szerinti logót!
Használhatjátok ehhez a TuxPaint rajzoló programot, vagy  a Smart interaktív tábla szoftverét. De ha valaki esetleg a Minecraftban tudja ezt megalkotni, annak is nagyon örülnék.
Minden  program rajta van a gépeteken. Ha készen lesznek a logók, akkor csinálunk belőlük egy közös montázst, és azt is feltesszük a Testvértér oldalára. Sok sikert kívánok mindenkinek!
                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése