2017. 12. 02.

Kódolás Órája 2017.12.04-08.

https://code.org/minecraft

Kedves Csapatom!

Elérkeztünk a Kódolás Órája nagy projektünkhöz. A Minecraft játékban fogunk programozni, mégpedig egy Agentet, azaz ügynököt. Ő fog segíteni Nektek az akadályok leküzdésében.  A kép bal felső sarkában látjátok őt.

 Lépjetek be a Google azonosítótokkal a kép alatti   linkre kattintva, és már kezdhetitek is a játékot. A Minecraft: Hero's Journey, azaz a Hősök utazása című kódoláson menjetek végig! Ha ügyesek vagytok, szép oklevél a jutalmatok, amit pénteken, a projektzáró ünnepségen fogok mindenkinek kiosztani. A süti sem fog elmaradni, ami most zserbó lesz!

A kapott oklevelet mentsétek a mappátokba, majd illesszétek saját bloghajóitokba!

Én már végigmentem a Hősök utazásán, és nagyon jól szórakoztam a játék alatt. Az oklevelemet pedig már meg is kaptam. Nézzétek csak!



Ti is ilyet fogtok kapni saját nevetekkel, ha sikeresen végigjárjátok az utat a játékban.

Ha esetleg valaki megakad a programozásban, az rápillanthat a súgóra, és máris haladhat tovább.
A súgót az Online játékok fül alatt találjátok meg.

Sok sikert kívánok Mindenkinek! Találkozunk az Anyahajó Stúdióban!

Szeretettel: Irma néni😄

U.i.: A foglalkozás elején meg fogjuk gyújtani az első adventi gyertyát. Ehhez választottam Számotokra egy szép , rövid kis dalt, amit az Üzenőfalon találtok meg.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése