2018. 04. 30.

Tudod-e? -1. a Kahootban, valamint új kihívás a Minecraft EDU-ban



Kedves Gyerekek!

Ugye emlékeztek Polgár Judit  Sakkaréna játékára?  És ugye arra is emlékeztek, hogy az egyik játék alkalmával elsőnek küldtem be a TV-be a megfejtést! Képzeljétek, most kaptam meg a nyeremény jutalmamat! A képen látható három könyvet hozta meg a postás az elmúlt héten!
El is hoztam Nektek, hogy Ti is belelapozzatok, mert nagyon érdekes dolgokat írt le bennük Polgár Judit, a sakk Hercegnője.

 A Kahoot játékban készítettem Számotokra három kvízt. Ez lesz az év végi tudáspróbátok.
A Sakkpalotával kapcsolatban kaptok kérdéseket. Az első tesztet a kép alatti linken találjátok meg:

https://play.kahoot.it/#/k/00066549-acca-47bf-a3e8-83d8546ad5bf

A megoldásotokat fotózzátok le, és illesszétek a bloghajóitok oldalára!

Találtam egy újabb kihívást a Minecraft EDU-ban. Kempinget tudtok építeni a következő világban:

https://education.minecraft.net/blog/activity-of-the-week-build-a-campsite/


Készítsetek fotót a megépített kempingetekről a Minecraft EDU kamerájával, és exportáljátok a portfóliban a képet, és illesszétek azt is a blogotokba!

Sikeres, jó játékot kívánok Számotokra!
Irma néni😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése