2018. 08. 31.

Egyik blogból a másik blogba...

Kedves Gyerekek!

Az új tanévkezdéshez készítettem számotokra egy új blogot, aminek a címe:

                                                    Anyahajó Stúdió


Kattintsatok csak a kép alatti linkre!


https://anyahajostudio.blogspot.com/

Ezt a blogot is visszük magunkkal, és az új blog oldalára beillesztve bármikor megnyitható és olvasható lesz mindenki számára.

Tehát új hírekkel, új tervekkel várlak Benneteket szeretettel új blogunk oldalán, az Anyahajó Stúdióban: Irma néni

5 megjegyzés:

  1. Rugby World Cup matches live stream free online. How to watch Rugby World Cup 2019 Japan live stream & Find RWC 2019 schedule, TV channel, news update.

    Rugby World Cup

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Mindenki csak róla beszél a Facebookon, ez Mr. Simon Durochefort

    E-mail címe: simondurochefort@gmail.com

    A nevem ESPERANZA, egyedülálló nő vagyok, 2 gyermekem. Válásom óta nehéz helyzetbe kerültem, rengeteg fizetendő adóssággal és
    indítsam el saját vállalkozásomat. Ezért kölcsönt kértem a bankomtól, de a bankom nem akart segíteni. Ezt követően megvan
    válaszolt néhány hitelajánlatra az interneten, és kétszer is átverték. Még mindig reménykedve olvastam egy kölcsönbeszámolót, amely egy férfiról szólt őszinte és komoly SIMON úr. Nos, ez az ember 82 000 € kölcsönnel segített 10 évre. Garantálom, hogy ezt a kölcsönt néhány nap elteltével protokoll nélkül megkaptam a tartozásaim és a számláim rendezésére. Ezért ezt a tanúvallomást javaslom, hogy vegye fel a kapcsolatot ezzel a jótevővel, ha igen hitelkeresés, és nem fog csalódni.

    E-mail címe: simondurochefort@gmail.com

    Oszd meg velem, mert ha mosolyt találtam, azt SIMON DUROCHEFORT úrnak köszönhetem.

    VálaszTörlés