2016. 09. 23.

Programjaink

VILÁGSAKKFESZTIVÁL

Kedves Gyerekek!

Megtartottuk hát mi is a Világ Legnagyobb Tanóráját. Nagyon ügyesek voltatok a Redmenta kvízjátékban! Gratulálok Mindenkinek! Aki hiányzott az elmúlt héten, megnézheti azt a videót, amiből a kérdéseket készítettem a Redmentában. Ki is tölthetitek a teszteket, ha van hozzá időtök és kedvetek.
A következő héten az eDia tesztekből a szövegértés, olvasás fog következni.
Ezen kívül készülünk egy nagy eseményre, mégpedig a Világsakkfesztiválra. Ez megint egy világméretű esemény lesz! A helyszín a gyönyörű Várkert Bazár, ahova, ha elmentek, találkozhattok Polgár Judittal, a minden idők legjobb női sakkozójával, valamint sok-sok játékkal ismerkedhettek meg. A belépés ingyenes! Én is készülök, és szeretnék egy ajándékot átadni Polgár Judit számára. Mégpedig egy fotót, amin  mi fogunk szerepelni úgy, hogy mindenki kezében egy felirat lesz , ahogyan ezt Judit a sakkot szerető emberektől  kérte.
Van a Facebookon a Világsakkfesztiválnak egy közösségi oldala, ahol már ennyi fotó gyűlt össze:

#aSakkÖsszekötMinket

Regisztráltam Anyahajó csapatunkat a Világsakkfesztivál oldalán, így mi is felkerültünk a nagy Sakktérképre:



                                      http://www.globalchessfestival.com/sakkterkep/terkep



Vajon kivel fogok találkozni a Világsakkfesztiválon, október 8-án a Várkert Bazárban?



És képzeljétek el! Ahogyan készülök a következő hét foglalkozásaira, egyszer csak azt veszem észre, hogy Polgár Judit beszél az M5 TV műsorában. Gyorsan elővettem fényképezőgépemet, és felvettem ezt a néhány percet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése